۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۶۰۶۸۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس:

ولایتمداری تسلیم شدن در برابر خداوند است | صیاد شیرازی سربازی ولایی بود

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران ولایتمداری را تسلیم شدن در برابر خداوند دانست و گفت: شهیدان صیاد شیرازی و مرتضی آوینی سربازانی ولایتمدار بودند که عاشقانه اسلام را دوست داشتند.
شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیرازی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی و شهید آوینی در مسجد جامع غدیر برگزار شد، گفت: شهدا در ظاهر جسمشان بین ما نیست اما روحشان در زندگی ما ساری و جاری است.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: مومن کسی است که به خداوند متعال ایمان بیاورد؛ افراد بسیاری اذعان می‌کنند که به خداوند ایمان و اعتقاد دارند اما هنوز به آن باور و یقین قلبی نرسیده اند.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه خداوند حلال همه مشکلات و سختی‌ها است، ابراز کرد: برخی از انسان‌ها به جای آنکه خداوند را حلال مشکلات بدانند به انسان‌های ابرقدرت و ثروتمند متمسک می‌شوند. امروز برخی رفع مشکلات کشور را در برقراری رابطه و یا مذاکره با آمریکا می‌بینند در حالی که چنین طرز تفکری اشتباه است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب رشد و بالندگی عقلی را از ویژگی‌های بارز رهبران الهی دانست و گفت: خداوند امور مسلمانان را در عصر غیبت به دست کسی که به رشد و بالندگی عقلی رسیده باشد، می‌سپارد امروز اگر مردم دست خود را در دستان ولایت بگذارند به طور قطع همان گونه که انقلاب کرده و پیروز شدند و چهل سال در برابر دشمنان، انقلاب را حفظ کردند از این پس نیز حفظ خواهند کرد.

وی با استناد به آیات الهی، عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: پیامبر الگوی شماست هر چه بیان کرد عمل کنید؛ عمل به دستور پیامبر(ص) همانند عمل به دستور خداوند است اگر ما این مهم را بدون کمترین تردید باور کرده و به آن عمل کنیم موفق میشویم. ملت ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با کمترین شک و تردیدی در برابر طاغوت ایستاد و مبارزه کردند برای همین پیروز شدند.

حجت الاسلام شیرازی ادامه داد: شهید این باور را دارد که با پیروی از ولی فقیه می‌تواند در همه عرصه‌ها پیروز شود. کسانی که در انقلاب به بنیان گذار انقلاب شک داشتند و خود را از این غافله دور ساختند امروز باید بدانند که قطار انقلاب حرکت رو به جلو و پیشرفت دارد و در حال رسیدن به قله است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به اینکه انسان مومن در دنیا و آخرت عزتمند است، بیان داشت: شهید صیاد شیرازی تا زمانی که در قید حیات بود از عزت و عظمت وصف نشدنی برخوردار بود و امروز پس از شهادت نیز همان عزت را دارد چرا که او مردی الهی بود از این رو رمز پیروزی انسان ارتباط با خدا و جانشینان خداوند است.

وی دل بریدن از دنیا را راهی برای رسیدن به سعادت بیان کرد و گفت: انسان زمانی که به راه خدا و پیامبر شک نکند به جایی میرسد چنین انسانی جز خدا چیزی نمیبیند. خداوند می‌فرماید: با مال و جان در راه خدا جهاد کنید؛ انسان اگر از مال دنیا چشم ببندد خداوند دست او را میگیرد و بالا می‌برد. شهدا با نفس مبارزه کردند و از دنیا گذشتند و جان خود را نثار انقلاب کردند و اجازه ندادند به دین و ارزش‌های انقلاب خدشه‌ای وارد شود.

حجت الاسلام شیرازی هدف خلقت را گام نهادن و حرکت در مسیر دین دانست و خاطرنشان کرد: انسان اگر در راه دین جان و مالی می‌دهد باید برای رضای خداوند باشد. انسان اگر خدا را باور داشته باشد تسلیم ولایت می‌شود./813/پ202/ب1

ارسال نظرات